تفاهم نامه ای بین دانشگاه خوارزمی و سازمان زمین شناسی تفاهم نامه ای بین دانشگاه خوارزمی و سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور

 | تاریخ ارسال: 1396/12/21 | 
به گزارش روابط عمومی یکشنبه مورخ 20 /12/96 جلسه امضاء تفاهم نامه مشترک بین دانشگاه خوارزمی و سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور به همت دانشکده علوم زمین در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.
در ابتدای جلسه آقای دکتر سبحان اللهی ضمن معرفی دانشگاه خوارزمی و توانمندی های آن در حوزه های مختلف به خصوص حوزه  زمین شناسی و اکتشاف، کیفیت را تولید محصولات در راستای نیاز مخاطبان تعریف نمود و در بخشی از سخنان خود گفت: ما عنوان حوزه ارتباط با صنعت در دانشگاه را به حوزه ارتباط با جامعه در راستای نگاه به همه ابعاد ارتباطی دانشگاه و جامعه تغییر داده ایم و این همکاری ها را نوعی هم افزایی در جهت تحقق اهداف تعیین شده بین دانشگاه و سازمان می دانیم و اعتقاد داریم دانشگاه باید در خدمت جامعه باشد.
آنگاه سرکار خانم دکتر راضیه لک معاون وزیر و رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور این روز را روزی بسیار عزیز برای مجموعه خود دانست و یک بار دیگر همکاری و حضور در کنار اساتید دانشگاه خوارزمی را به فال نیک گرفت.
ایشان توان علمی و اجرایی دانشگاه خوارزمی همراه با استانداردهای آموزشی را بی نظیر دانسته و این دانشگاه را جزء دانشگاه های با کیفیت و مطرح ایران خطاب کرد به طوری که در این دانشگاه نه دانشجویی می تواند به راحتی فارغ التحصیل شود و نه کسی به راحتی هیئت علمی گردد. همچنین حضور دانشگاه خوارزمی و سازمان در کنار هم را یک اتفاق بسیار خوشایند قلمداد نمود و نوید روزهای موفقیت آمیز را خاطر نشان کرد.
اعضای جلسه در راستای تعامل هر چه بهتر بین دانشگاه و سازمان با نگاه خاص به موضوعات بین رشته ای و کاربردی به خصوص تحقیقاتی و بنیادین در  موضوعاتی همچون اکتشاف معدنی، همکاری های علمی، حمایت از کارآفرینی و اشتغال زایی، به روز آوری استراتژی اکتشاف، مسائل زیست محیطی و پزشکی، اکتشاف آبهای زیرزمینی، تغییر اقلیم، ریزگردها و مسائل ژئوشیمیایی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در پایان جلسه تفاهم نامه­ای بین دانشگاه خوارزمی و سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور امضاء و کارگروهی جهت پیگیری و اقدامات لازم به صورت مشترک تعیین شد.
 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 8724 بار   |   دفعات چاپ: 936 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر