راهنمای ثبت نام غیرحضوری خوابگاه برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

 | تاریخ ارسال: 1401/1/14 | 
اطلاعیه شماره ۱
راهنمای ثبت نام غیرحضوری خوابگاه برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری
با توجه به  اطلاعیه های معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی در خصوص از سرگیری آموزش حضوری از تاریخ ۱۴۰/۰۱/۲۰(نیمسال دوم ۱۴۰۰) ضروری است دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری صرفاً طبق اولویت بندی(مقطع و رشته تحصیلی) آموزش دانشگاه، قبل از مراجعه حضوری(در تاریخ فوق) مراحل زیر را با دقت بصورت سیستمی انجام داده تا پس از حضور، تخصیص خوابگاه به دانشجو با سهولت انجام پذیرد، قبل از ورود به مراحل ثبت نام خوابگاه نکات مهم زیر یادآوری می گردد:
۱. تخصیص خوابگاه فقط برمبنای حضور طبق اطلاعیه های آموزشی و مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونای دانشگاه امکان پذیر خواهد بود.
۲.ارائه خوابگاه به دانشجویان کارشناسی ارشد پذیرفته شده ورودی ۱۳۹۹ و۱۴۰۰ در تهران با توجه به اطلاعیه دانشگاه در دفترچه آزمون سراسری امکان پذیر نخواهد بود.
۳.  اجاره بهای خوابگاه در نیمسال دوم۱۴۰۰ بصورت ترمی محاسبه می گردد و ثبت نام ساکنین خوابگاه نیمسال اول۱۴۰۰ منوط به پرداخت اجاره بهای ترم قبل از طریق برنامه گلستان می باشد.
۴. کارت واکسن حتماً می بایست توسط دانشجو  در برنامه گلستان بخش آموزش بارگذاری شود.
۵. شرایط ثبت نام دانشجویان کارشناسی متعاقباً در همین سایت اعلام خواهد شد.
۶. اجاره بهای خوابگاه برای دانشجویان پردیس و اتباع خارجی غیر بورسیه  در صورت صدور مجوز اسکان، بصورت آزاد به مبلغ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان (بابت یک ترم) محاسبه و دریافت می شود.
مراحل ثبت نام خوابگاه برای واجدین شرایط :
پس از ورود به سامانه گلستان ، روی سربرگ دانشجویی کلیک نمایید

 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 5088 بار   |   دفعات چاپ: 181 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر