اطلاعیه تکمیلی در خصوص ادامه تحصیل دانشجویان اتباع فاقد گذرنامه

 | تاریخ ارسال: 1401/10/17 | 
 
براساس بخشنامه شماره ۱۲۸۴۰۲/۴/۴۱ مورخ ۱۴۰۱.۱۰.۱۱ صادره از طرف مدیرکل امور دانشجویان بین‌­المللی، سازمان امور دانشجویان و همچنین اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱.۱۰.۰۳ به اطلاع دانشجویان اتباع شاغل به تحصیل در دانشگاه خوارزمی می­رساند:
  1. مهلت تحصیل برای دانشجویانی که با کارت آمایش به صورت آزاد و یا کنکور سراسری وارد دانشگاه شده اند، تا ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ می­باشد.
  2. گذرنامه‌­های دست نویس و خانوار برای تحصیل در کشور ایران اعتبار نداشته و متقاضیان تحصیل باید برای دریافت گذرنامه معتبر به سفارت­خانه های کشور متبوع خود مراجعه نمایند.
  3. با توجه به شرایط افغانستان و عدم امکان صدور گذرنامه در سفارت این کشور تا پایان ترم دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ ۱۴۰۲ (تیرماه ۱۴۰۲) این اقدام ممکن بوده و پس از تاریخ مذکور اتباع افغانستانی باید برای اخذ گذرنامه به سفارت­خانه و نمایندگی­­های کشور متبوع خود مراجعه نمایند. مجددا تأکید می­شود از این افراد تعهد کتبی برای اخذ گذرنامه گرفته و در پرونده آموزشی قرار داده شود.
  4. اداره جذب دانشجویان خارجی، مدیریت همکاری­های علمی – بین‌­المللی اهتمام و جدیت خود را برای هرچه بهتر اجرا شدن این بخشنامه بکار خواهد گرفت.
اداره جذب دانشجویان خارجی
مدیریت همکاری­‌های علمی و بین المللی

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 5645 بار   |   دفعات چاپ: 239 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر