هیئت ورزش های دانشگاهی استان البرز در خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1401/12/13 | 
جلسه هیئت رئیسه هیئت ورزش های دانشگاهی استان البرز روز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه ماه به میزبانی دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش های دانشگاهی استان البرز، در این جلسه که با حضور دکتر میرهادی حسینی معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی، اعضای هیئت رئیسه، نمایندگان ورزش دانشگاهی، دانشجویان قهرمان ورزشی و دیگر مسئولین برگزار شد، عملکرد و گزارش فعالیت های انجام شده هیات و برنامه پیشنهادی در سال جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  
تدوین برنامه راهبردی با توجه به پتانسیل و نیازمندی های ورزشی دانشگاه ها با استفاده از امکانات و حمایت خیرین، حمایت از قهرمانان ورزشی و فراهم کردن امکانات رفاهی با کمک اسپانسرهای ورزشی، رایزنی و ساز و کار مشارکت با شرکت های بیمه و مراکز خصوصی جهت ارائه خدمات درمانی و پوشش تکمیلی دانشجویان ورزشکار ، برگزاری فعالیت های ورزشی فوق برنامه در سطح استان، برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقات لیگ دانشجویی استانی در رشته های والیبال، بسکتبال سه نفره و فوتسال از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود. در این جلسه دکتر پژمان مخبر و دکتر بهنام محمودی به عنوان اعضای جدید هیئت رئیسه معرفی شدند.
در ادامه به سوالات و درخواست‌ها توسط مسئولین مربوطه پاسخ داده شد. در پایان جلسه از دانشجویان قهرمان المپیاد های ورزشی دانشگاه خوارزمی با اهدا جوایز و لوح تقدیر تجلیل شد.




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1720 بار   |   دفعات چاپ: 109 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر