توصیف مختصر

دکترای تخصصی: آموزش زبان انگلیسی  - دانشگاه تربیت مدرس
 

کارشناسی ارشد:  آموزش زبان انگلیسی -  دانشگاه تربیت مدرس

کارشناسی:  زبان و ادبیات انگلیسی -  دانشگاه ایلام
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی آموزش زبان انگلیسی
دانشگاه تربیت مدرس
1388/09/30
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
فارسی
عالی
عالی
1
انگلیسی
عالی
عالی
علایق تحقیقاتی
#
عنوان علاقمندى
تاریخ آغاز فعالیت
1
روانشناسی زبان و یادگیری
2
شناخت در فراگیران و مدرسان
3
تربیت و رشد شغلی مدرسان
4
فراگیری شناختی زبان
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
نگرش مطمن در مورد تدریس گرامر و فعالیتهای اموزشی معلمین :بررسی نقش تجربه معلم و مهارتهای زبانی
فاطمه صالح نیا
2
ایا فاصله دریادگیری اهمیت دارد مطالعه تطبیقی انگیزه یادگیری و استراتژیهای یادگیری در میان دانشجویان مجازی و دانشجویان حضوری
فاطمه خجسته دریادوست
3
مطالعه استراتزی های انگیزه ای و بقا معلمان تحت تاثیر تحصیلات انها
زهرا دانش پژوه
4
بررسی رابطه مهارتهای تفکرانتقادی و هوش هیجانی بامیزان دانش لغت زبان دوم و استفاده از لغت دربین دانشجویان زبان
مهران سربازفرد
5
بررسی اثر اموزش گرامر از طریق داستان گویی بریادکیری شناختی(یادگیری از نظر گرامری) و عاطفی دانشجویان ایرانی که زبان انگلیسی را بعنوان یک زبان خارجی یاد می گیرند در سطوح متفاوت مهارت
سیداحمد صابری اناری
6
مقایسه اثر تمرکز ادراک محور و تولید محور پیش فعال و واکنش برفرم دریادگیری لغات زبان دوم
علی جهانی
7
بررسی تفاوت در دانش اموزان معلمین براساس سطح خودکار امدی انان
حسین چراغی
8
بررسی باورهای معلمان زبان انگلیسی و جهت گیری و عدم جهت گیری: بررسی موردی نظریات پایه دوم مقطع اول متوسطه
ندا طالبی
9
تفاوتهای فردی درکارکرد توانایی حافظه زبان دوم و اول و اجرای فراگیری زبان دوم در درک مطلب شنیداری استنباطی و اولیه
رضا نقدی وند
10
پژوهش ادراک معلم در موقعیت های با روش تدریس تعیین شده: بررسی ناهماهنگی شناختی در معلمان متخصص و تازه کار
فرشاد قاسمی کنگرلویی
11
مطابقت (ارتباط) بین گرایش معلمان به سمت رویکرد تدریسی فعالیت محور و تمرین های آموزشی مطابق با این رویکرد در کلاس
مصطفی نظری عباس بلاغی
12
مطالعه مقایسه ای یادگیری واژگان زبان انگلیسی بین زبان آموزان دوزبانه و چند زبانه
لرنا آودیان خولگانی
13
استرس شغلی، فرسودگی شغلی و عملکرد اموزشی در بین معلمان زبان انگلیسی ایرانی با نقش واسطه گونهی انعطاف پذیری معلمان
شهلا بنی ادم دیزج
14
دسته وازگان در توجه مقطعی به زبان عقاید و عملکرد معلمان زبان انگلیسی
لیلا غلامی
15
تاثیر اموزش مدل کلر برکاربرد معلمان زبان انگلیسی از استراتژیهای انگیزشی
سمانه السادات حسینی زاده خضراباد
16
تحلیل و بررسی انگیزه ی آموزش، اعتبار و آگاهی فراشناختی دبیران و انگیزه یادگیری عاطفی دانش آموزان
فریبا ضیاءآبادی میانجی
17
تاثیر آموزش دسته های واژگانی بر روی مهارت شنیداری داوطلبان تست تافل
هادی محمدی دریاسری
18
تاثیر بازخوردهای نوشتاری اصلاحی بر صحت دستوری زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی بازخوردهای کدشده و غیرکدشده در سطوح مختلف مهارت زبانی، جنسیت و سن
ادریس خدامرادی
19
بررسی تطابق بین باورها و عملکرد مدرسان زبان انگلیسی از آگاهی فرهنگی انتقادی در ایران
ثریا حاتمی
20
بررسی و مقایسه ی حساسیت میان فرهنگی دانشجویان مقطع کارشناسی در بدو ورود به دانشگاه و به هنگام فراغت از تحصیل؛ در سه گرایش آموزش انگلیسی، ادبیات و آموزش زبان انگلیسی
مریم میان محله
21
بررسی نقش معلمان کم تجربه و با تجربه ، جنسیت و پیشینه تحصیلی معلمان زبان انگلیسی بر میزان درک عاملیت آنها
منیره حجازی امین
22
بررسی دانش حرفه ای، خودپنداره تحصیلی و تمرین آموزشی (تدریس) دانشجو معلمان زبان انگلیسی ایرانی
ابراهیم زنگانی
23
ابهام زدایی جملات موصولی مبهم در بین فارسی زبانان و فراگیران فارسی زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم: نقش معنا، تسلط به زبان انگلیسی و حافظه فعال
اسکندر صمدی
24
استعداد منظور شناسی در زبان دوم عام فراموش شده ؟
نسرین صداقت گفتار
25
پیشرفت در مهارت های شنیداری و درک مطلب زبان دوم دانش آموزان با تکیه بر تاثیر تدریس با محوریت مطالب آموزشی بر تصویر ذهنی ایده ال آنها از زبان دوم
مهتاب حیدری
26
بررسی عقاید و تدریس عملی معلمان زبان انگلیسی در مدارس دولتی و موسسه های خصوصی در رابطه با تدریس تطبیقی
سیدحسین برآبادی
27
بررسی همبستگی علی (غیر) دوسویه بین هیجانات تحصیلی، راهبردهای تنظیم هیجان و پیشرفت تحصیلی در بافت آموزش زبان انگلیسی ایران: نقش برنامه آموزشی تنظیم هیجان
پرستو علی زاده اقیانوس
28
مطالعه مقایسه ای تاثیر سواد روی یادگیری عبارات انگلیسی بین یادگیرنده های بزرگسال بی سواد و کم سواد وبا سواد در ایران.
فاطمه پیربیگ درویشوند
29
تاثیر کلاس های آنلاین بر تصمیم گیری معلم و یادگیری شناختی و احساسی زبان آموز
شایان رحمنی طاینه
30
بررسی تفاوت تاثیر بازخورد نیمه گزیده و جامع بر پیچیدگی و صحت روانی تولید شفاهی زبان آموزان انگلیسی
ندا خاکباز
31
بررسی فرایند ذهنی میان مترجمان چند زبانه و دو زبانه با استفاده از دستگاه ردیابی چشم
محدثه فراهانی ثابت
32
بررسی نقش احساسات در هویت سازی حرفه ای معلمان زبان آموزان جوان
مصطفی نظری عباسبلاغی
33
عوامل تاثیرگذار بر جریان های انگیزشی هدایت شده در دانش آموزان پیش متوسطه ی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در یادگیری زبان انگلیسی: یک مطالعه ی موردی چندگانه بر اساس نظریه ی فعالیت
زهره پارسامجد
34
توانایی شبیه سازی ادراکی مبتنی بر زبان اول و دوم در کودکان دوزبانه و درک آنها از داستان شفاهی
مرضیه محققی
35
تعاملات خود ایده آل زبان آموزان L2 و یادگیری از فرصت های بازخورد اصلاحی شفاهی در بستر یادگیری زبان با واسطه موبایل
زهرا فلاحت پیشه
36
تاثیر بازی وارسازی بر عمق دانش واژگانی انگلیسی زبان آموزان نوجوان
عبدالحبیب حبیبی
37
تاثیر دوره تنظیم احساسات بر روی عملکرد ربان آموزان در فعالیت های گفتاری آمیخته با احساسات
حسین کرمی
38
تاثیر انگیزه تمرینی بر تمایل به برقراری ارتباط و فصالحت کلام شاگردان زبان انگلیسی
همیلا سعادت
داوری در کنفرانس‌ها
#
عناوین کنفرانس‌ها
تاریخ همکارى و توضیحات
1
AAAL (American Association of Applied Linguistics) Conference: Teacher Education, Beliefs, and Identities (TED) Strand
از ۲۰۱۹
2
AAAL (American Association of Applied Linguistics) Conference: Reading, Writing, and Literacy (RWL) Strand
از ۲۰۱۹
داوری مقالات در مجلات علمی
#
عناوین مجلات
تاریخ همکارى و توضیحات
1
Modern Language Journal (Wiley-Blackwell)
2
System (Elsevier)
3
TESOL Quarterly (Wiley-Blackwell)
4
International Journal of Listening (Taylor & Francis)
5
Language Awareness (Taylor & Francis)
6
International Journal of Applied Linguistics (Wiley-Blackwell)
7
IRAL: International Review of Applied Linguistics in Language Teaching (De Gruyter)
8
Reading Psychology (Taylor & Francis)
9
Learning and Individual Differences (Elsevier)
10
Reading in a Foreign Language (Hawaii University)
11
Computer Assisted Language Learning (Taylor & Francis)
12
The Language Learning Journal (Taylor & Francis)
13
Current Psychology (Springer)
14
Studies in Educational Evaluation (Elsevier)
15
Journal of Language, identity and Education (Taylor & Francis)
16
TESL-EJ
17
Journal of Multilingual and Multicultural Development
18
Language and Education (Taylor & Francis)
19
Frontiers in Psychology
20
Iranian Journal of Applied Linguistics
دروس ترم جاری
710 - روان شناسی زبان - روز: شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
796 - مطالعات یادگیری زبان دوم - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
750 - نقد و بررسی روشهای آموزش زبان - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
603 - نظریه های روانشناسی زبان - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
603 - نظریه های روانشناسی زبان - روز: سه شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
601 - روش تدریس مهارتهای زبان - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
046 - نمونه های نثرساده مش - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
158 - خواندن متون مطبوعاتی - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
041 - آواشناسی - روز: سه شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00